keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

06.-08.07 Soni sünnipäev

Niisiis reedel pidin ma päeval Brändoniga kokku saama, aga see jäi ära. Õhtuks liikusin ma Stockmanni juurde, et Triinuga kokku saada. Stockmannist liikusime me kaubamajja, käisime toidupoes- ostsime omale paar siidrit ning miskit näksimist. Peale poodi liikusime me terminali vetsu. Juba uksel oli hull kamm selle mutiga, et Triin tahtis maksmata sisse tulla. Triin maksis ära, hakkasime vaikselt sättima ning jälle tuli too mutt midagi vinguma. Vene aksent oli nii hull, et me ei saanud midagi aru. Liikusime terminalist Mac'i vetsu ning sättisime seal edasi ja vahetasime riided. Siis liikusimegi juba bussipeatusesse ning saimegi üsnapea bussile. Sama bussi peal olid mingid teised tsikid ka, kes sünnipäevale tulemas olid, ning läksimegi nendega koos. Kui Soni nägin, hüppasin talle kaela ja soovisin talle palju, palju õnne. :) Läksime seisse, sulandusime rahvahulka ja mul juba kuttidega jutt jooksis. :d Kiili kutid on lihtsalt nii ajuvaba jutuga ja lollid. Mingiaeg jõudis ka mu PIMP kohale, numps. Ranner jõudis ka hiljem kohale, viisakalt riides- kikilips kaelas ja puha. Arnoga sai õhtul nalja, ajas mulle purjuspeaga teksti, et armastab mind ning olen talle nii kallis. Käisin ka Soni basseinis kuttidega ujumas ning mingiaeg liikus Triin ka linna. PIMPi, Intsu ja Ranneriga pisut pulli ning vajusin ära. Laupäeva hommikul ärgates ja alla liikudes lükkas Son mulle simese asjana rummipudeli ja coca pudeli kätte, ning ütles, et ma need ära peidaks. Noh, et tal pärast juua oleks. Võtsime aias päikest ning vaikselt hakkasid ka teised tagasi vajuma. Mul jälle teistega nalja nabani, tol õhtul Olla ajas mulle mingit kahtlast teemat. Triin ja Laura tulid ka millalgi kohale, ning selleks ajaks oli suurem osa rahvast juba tohutult purjus. Soni isa hakkas mulle ka ajama, et oi sa oled nii ilus ja meeldiv tüdruk ning mainis mulle, et ta tahab mind armastada. Nojah, vahet ju ei ole, et onu võiks mu vanaisagi olla. :d Siis hakkasid kõik vaikselt ära vajuma, ma olin Kermo, Jarno ja mingi rastaga üleval. Läksime keldrisse nalja tegema. Kerge project 23, käisime ujumas nii, et basseinis oli ka tool ning puust uks. Pärast tõstsime ukse basseini treppide peale nii, et Kermo sai sealt mõnusalt selili alla lasta. Terve põrand oli mõnusalt vett täis, kuni mõtlesime, et Kermo võiks ju "liumäest" teise tuppa kuidagi libiseda. Niisiis kallasimegi ohtralt seepi maha ning Kermo tegi ühe proovi liu. Meie kõigi üllatuseks liuguski teise tuppa. :d Tükkaega jamasime selle liumäe ning Kermoga seal, mul oli nii najakas, koguaeg mõnusalt krampides. :) Siis Kermo pani omale mingi jõuluvana pintsaku selga, endal oli ümber puusade mingi rätik, peas mingi Araabia asi ja lisaks veel ujumisprillid. Käisime kõik magavad kutid läbi- Kermo tegi kõigi magavatega sõbrapilti. Siis tuli mul uni peale ning läksingi magama. Pühapäeval ärkasin, veidi koristasime, passisime ning siis läksime Intsu ja Ranneriga autoga kuhugi randa. Tõsiselt ilus ja mõnna koht oli! :) Õhtuks viskasid kutid ming Kristiine parklasse, kust emme mulle järgi tuli. Tõsiselt epic sünnipäev oli! Mõnus rahvas, ohtralt nalja- ma jäin väga, väga rahule, et sinna end vedasin! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti