keskiviikko 1. elokuuta 2012

13. august - plubi avapidu

Õhtul liikusin kodust linna, ning sain poistel kõne, et ma nende juurde läheks. Aga mul olid plaanid tehtud. Jõudsin linna, käisin korra poiste juurest läbi ning siis liikusin männikule Laura juurde. Jõudsin sinna, Laura tuli mulle nii armsalt alla, uksejuurde vastu. :) sättisime, väiksed joogid alustuseks, panime riidesse ja hakkasime taksot tellima omale. Nii paljud taksofirmad ei suvatsenud meie kõnet vastu võtta niiet piirdusime tulika ja tallinkiga. Lõppkokkuvõtteks istusime Tallinki takso peale ning siis helistati tulikast, et nad on maja ees. Laura vastas lihtsalt, et misassja, tema pole mingit taksot tellinud. :d Jõudsime plubi ette, rahvast oli palju. Vahepeal käisime soni, fredi ning ta vennaga musumäel shampust joomas. Erlis tundis mu kagelt ära ka, naljakas oli teda ning ka Raini näha. Pidu oli hea, hommikul 6 paiku liikusime Soni, Laura ja Lilluga bussiga tagasi männikule. Laura tegi meile burgerid ning siis läksime tuttu ära. 1 paiku ärkasin ma sellepeale, et mingi kutt puuris kõrvalkorteris seina.. meeldiv! Pakkisin oma asjad kokku ning hakkasingi kodu poole liikuma. PLUB, SEE ON PIDU!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti