tiistai 3. heinäkuuta 2012

The pursuit of happiness

Nagu eelmisest postitusest näha on, pole ma väga, väga pikka aega blogisse midagi kirjutada viitsinud. Tükkaega on mul juba ilge tunne sees olnud, et peaks blogisse vähemalt midagigi kirjutama, aga lihtsalt pole veel nii kaugele jõudnud. Nüüd, kui mul pisut aega on, otsustasin lõpuks siia tulla ning midagi kirjutada. Selle pisut üle kuu ajaga on mul tohutult palju asju juhtunud, millest eraldi ma rääkima parem ei hakka. Kokkuvõtlikult tähtsamatest ning suurematest asjadest, väiksemad asjad jätame sinnapaika parem.. :) Polegi kõigil kõigest teada vaja. Koolist ma siin rääkima ei hakka, need kes lähemalt teada tahavad, võtke ühendust muga ning võin sellest rääkida. Ega see mingi saladus pole, aga siin niiviisi avalikult ma päris kirjutama ei hakka. Enne kooli lõppu tuli Anna Norrast tagasi ning sellest ajast saadi olen suuremalt osalt oma vaba aja temaga koos olnud. Koos oleme nii mõndagi juba korda seadnud, kaalud suudavad koos kõike siiski! Selle ajaga oleme normaalselt vanalinnas pidutsemas käinud, Bermuuda kolmnurk on põhiline. Nimeta ning Shootersi turvamehed on mu lemmikud, tõsiselt vinged tüübid! :d Plubi oleme ka Anna ning teistega avastanud tänu Sonile ja Rannerile. Vinge koht, vinged baarikutid ning vinged Dj'd. See koht on juba nii koduseks saanud, üks lemmikumaid kohti kindlasti. Selle ajaga olen tohutul määral uusi tuttavaid/sõpru ka saanud, mis on igati positiivne. :) Uusi tutvusi pole kunagi liiga palju, kõik uued võtan lahkelt vastu! Jaanipäeva veetsime Anna, Triinu ning ta poisiga Kiilis, Ranneri juures. Mõnus seltskond, grillimist, pisut jooke- nii mõnna! Kiili läksime enne jaanipäeva, reedel juba. Reedel oli siuke pisut vaiksem istumine, Ranneril olid vanemad kodus jne. Laupäeval, Jaanipäeval pisut suuremalt möllu ning käisime ka Kiili jaanitulel. Vihma pisut tibutas kuid ega see meid ei häirind.. Me tõmbasime Annaga ikka seelikud selga, tantsisime lava ees ainukeste jobudena 15min ja liikusime tagasi Ranneri juurde ning ülejäänud õhtu möödus mõnnalt. Pühapäeva päeval lõbustas meid Ranneri väike õde, ning õhtu veetsime lõkkeääres istudes ja juttu rääkides. :) Ints viskas meid ööseks Anna juurde ära, ning järgmisel päeval liikusingi koju. Jala kõrvetasin jaanipäeval normaalselt ära, aga vähemalt jääb see jaanipäev pikemaks ajaks meelde siis.. :) 30-31.06 toimusid viimsis koertenäitused, kuhu vedasin ka mina ennast kohale. Ülimalt mõnus oli jälle, üle pika aja näitusel viibida. Oma neiusi nägin ka üle pika, pika aja ja niii mõnna oli!! :) Tohutult kallid tiburullid mul ikka. 28.06 oli ka väga tähtis minu jaoks, nägin TEDA üle pika, pika aja.. Tohutult hea oli, kuid samas nii halb.. 02.06 nägin jälle oma tibulinnut Eliisat, ma olen tohutult õnnelik, et me siiani saame nii hästi läbi.. :) Nagu väikestenagi ning ma loodan, et see nii jääbki. Millestki suuremast mul enam kirjutada polegi, ütlen ainult seda, et ma nüüd igapäev ka kirjutama ei hakka kuid rohkem küll, kui korra kuus. ;) teie PINJA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti