perjantai 5. lokakuuta 2012

Trouble

Issand.. sellest on teõsti nii kaua aega, kui ma viimati kirjutasin.. Lihtsalt pole mittemingisugust kirjutamstuju olnud. Nüüd, kui lugesin Gabriela blogi, tekkis ka mul mingisugune kirjutamistuju ja nii paljust siia ka kirjutada. Nagu ilmselt te, kes seda loete.. kui üldse loete, et teagi, mis mu elus hetkel toimub. Mind ootab ees täielik elumuutus. Absoluutselt kõik muutub. 24' oktoober kolime emaga Austraaliasse ning alustame täiesti uut elu. Ma kardan muutusi oma elus. Ma ei tahaks minna, ning kõike uuesti alustada.. Just, kui mul oli tunne, et mu elu on paremuse poole minemas.. Kohtasin inimest, kellest ma tõesti lahti ei tahaks lasta. See kõik on nii veider, et ma just nüüd kellegi leidsin. Ma olen segaduses ning ma kiindun inimestesse liiga kiirelt. Ma annaks kõik, et ma saaks taga iga minut, tund ja sekund koos olla. Mul on täpselt selline tunne, nagu ma olekski ise üks segadus.. Tükkaega mõtlesin, et mida veel siia kirjutada, kuid mõtted said otsa. Tuju kadus ka ära. Järgmise korrani siis, loodan, et selleks väga kaua ei lähe.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti